Mervedefne54 Kızlar kızım doğduğundan bu yana hem mama hem meme olarak gidiyorum ve surekli aptamil kullandım artık yetişemiyoruz fiyat olarak çok pahalı bebelac a geçmek istiyorum sizce hangisi sizin önerilerinizi almak istiyorum bebelac kullananlar
Melisa2700 Mervedefne54 bebelac gold 95 lira 900 gram normal bebelac 80 lira 900 gramı ben normal kullanıyorum çok memnunum
Mervedefne54 Havva2323 evet aptamil gerçekten pahalı geliyor yani baktigim da aylık 500 u geçiyor o da bizi baya bi zorluyor
Ceydakoruc Havva2323 aptamile göre daha mı uygun? Aptamilin 850-900 gramı 110 lira golden goatın 350-400 gramı 75 lira. Sizce hangisi daha uygun?
Yagmur2019 Havva2323 golden goat kullanıyoruz biz de ama aptamile göre uygun değil ki fiyatı 400 gr 75 TL yani aptamil marketlerde bile var 60 TL falan en ucuzu bebelac ama o da bebeğe gelişim açısından yaramıyormuş sanırım tabi her mama her bebekte farklılık gösteriyor
Drynne Havva2323 golden goat daha pahalı aptamilden hatta neredeyse en pahalı mama da denilebilir, daha uygun diye nasıl öneri yapabiliyorsunuz 😂
Havva2323 Mervedefne54 golden goatı doktorumuzun önerisiyle aldık biz günde iki öğün mama veriyorum ben biri öğlen biri yatmadan önce bir kutu bir ayın dolmasına 3 4 gün kala bitiyor bir kutusuda 70 80 civarı hem gaz yapmıyor hem kabızlık yapmıyor dene derim canım😊
Mervedefne54 Melisa2700 evet normal bebelac istiyorum bend e çünkü gold olanlada fiyat farkı var alicam ya kafama koydum bebelac başlıcam çünkü aptamil beni batırdı 😥😥😥
Sesem Ben de gece uyuturken zorlandığım için tek öğün mama vermeye başladım humana kullanıyorum 350 gr 2 3 hafta gidiyor 41 liraydı sanırım.
Mervedefne54 Mommy_ evet kullananların çoğu öyle diyor ben bide içerik olarak baktım hemen heme aynı besin değerleri
Ssd Mervedefne54 o zaman bebelac golda devam. Sadece bebelac olanda zararlı maddeler var ama gold olan türü iyi. Hem içeriği güzel, zararlı madde yok, hem de diğer zararsız mamalara göre en ucuzu. Numarasına göre de içerikleri değişebiliyor.
Melisa2700 Mervedefne54 hemde bebelac gold çok yağlı bi mama her bebeğe gelmiyor fışkırır bir şekilde kusuyordu Benin bebeğim goldda 😌 normal bebelac daha hafif
Smyye58 Mervedefne54 biz bebelack gold alıyoruz çok memnunum gaz sorunu bile yok kakada yapıyor kabızlıkta yok biz 900 gramı 90 liraya alıyoruz mama numarası değiştikce fiyatta değişiyor canım
Mervedefne54 Smyye58 900 gr iyiymiş 90 lira hatta çok iyi bence canım ilk isim bebelac a geçmek olacak bu kutu bitsin bebelac alicam inşallah yarar
34bsra Kızlar merhaba elimde 2 kutu 900 gram aptamil 2 numara var ben 110 liraya aldım ama uyguna verebilirim çünkü biz 3 numaraya geçtik stok yaptığımızdan bunlae elimde kaldı çöpe atmaktansa uyguna vereyim diyorum ihtiyacınız varsa görüşelim 🌸🌾🌞👯
Smyye58 Mervedefne54 kiloda aldırıyor benimki anne sütü almıyor sütüm yaramadı hiç kilo almadı mamayı verdim kilo almaya başladı
Kuzey-41 Mervedefne54 oglum 6 aylik dogdugundan beri bebelac kullaniyoruz hem fiyati hem tadı iyi oglumda cok seviyor 👍🏻
SinemTvl Mervedefne54 mamaların içeriklerine bakmanızı tavsiye ederim, bende bir dönem mama kullandım hipp, evet çok pahalı ama bebelac şeker oranı çok yüksek ayrıca aptamil probiyotik destekli bağırsak problemi yaşamazsınız
Mervedefne54 SinemTvl aslında içerik baktım ben evet bebelacib biraz daha yüksek şeker ora i ama diğer oranlar hemn hemen aynı