SeymaEfe Mom0870 biz yemek yerken Gözü bizim lokmalarimizda hemen atıyor yiyeceklere kendini tadımlık başlıyim dedim
Minikuzu SeymaEfe yok hayır normal kabak. Doktorumuz sebze, meyve, yoğurt sırasında gitmemizi söyledi
SeymaEfe Ftm_ ben 4. Ayda parmağımin ucuyla taktırdım şimdi 3 gün kuralı ile başlıyorum öncelik meyve oldu sonra yoğurt sırada sebze var bugün sabah patates verdim yedide 😅
SeymaEfe Ftm_ ben 4. Ayda parmağımin ucuyla taktırdım şimdi 3 gün kuralı ile başlıyorum öncelik meyve oldu sonra yoğurt sırada sebze var bugün sabah patates verdim yedide 😅
Ftm_ SeymaEfe 5 aylık. 6. Ayda tadımlara baslıycam diye dusundum ama herseyı agzına alıyo ben yemek yerken ıstıyo. Yıyecek olsun olmasın hersey agızda