Neszeynep Kado87 Ben memleketime gitmeyi düşünüyordum aşı için kaldım. Yoksa başka ilde sağlık ocağında yatıracaktım yani. Sende farklı sağlık ocağına git canım bi sor🌺
ZeynoEce PrensAnnesi92 ben hastalık var diye götürmedm sağlık ocağı getir dedi getirmek zorunda mıyım dedim şart değil yaşında getirsende olur dediler. Ondan sonra aşı yakvimi değişti zaten
Boncukoglus Kado87 sağlık ocağındaki yapmıyorsa kendi doktorunuza söyleyin o yapsın. Biz birdahaki ay 9 aylık oluyoruz doktorumuz ben yaparım dedi o yapıcak
Denizulas-21 Kado87 bizde de aynı durum yaşanmıştı özele gidiyoruz doktorumuz 9. Ayda kızamık 12. Ayda KKK dedi sağlık ocağına sordum hayır yapmıyoruz bizde yok dediler 🙈 neyse birkaç kez gittim Bir sürü laf anlattım resmen ikna ettim onlarda başka sağlık ocağına yönlendirdiler yarın gideceğiz inşallah sizde ısrar edin Maalesef sağlık ocakları üstün körü davranıyor
nicu Bu aşı covid-19dan önce salgın olmaya başlayan kızamık virüsü için kampanya ile erken tarihe çekilmiş bi aşıydı ama şu an kızamıktan daha büyük bi salgın olduğu için kampanya bitmiş durumda sağlık ocağının elimde aşı yok demesi kampanya dahilinde olan bütün aşılar kullanıldı elinde aşı kalmamış olmasından ötürü. bende hemşireyim ve sağlık ocağındaki hemşire arkadaşım bizzat kendisi söyledi. bizde 12.ay da olması gereken dozunu yaptıracağız
Kayracim Mom103 kızamık aşısı neden 12.ayda yapılır diye googla yazın bir sürü de yazı çıkıyor.. ben biraz okuyunca doktorumu dinlemek mantıklı geldi
Ipegim Kado87 hayır canım öyle bir şey yok tek doz etki etmez diye eğer öyle olsa mecbur listeye konurdu ve tüm asm ler herkesi çağırırdı heöşiremiz bu aşı kampanyası dedi 90 lı yılların sonunda da bir dönem olmuş
Elsdy Kado87 bende doktorumuza sordum önceden 9. Ayda aşımız var demişti ama bu sefer gerek yok bu ay 1 yaşında yaptıracağız dedi
nazanay Kado87 Normalde 12 aylikkendi zaten, sonradan kizamik vakalarinda artis olunca, 9 aylikken bir kizamik daha eklenmisti. Ben de 9 aylikken saglik ocavinin cagirmasiyla gidip yaptirdim. Gecen ay da 12 ay KKK asisini yaptirdim.
canparcam123 Kado87 evet canım bizim doktorumuz da yeni aşı takvimi ini paylaştı kalkmış artık asi yok dokuzuncu ayda
Kado87 Diger saglik ocagiylada konustum bir ara salgin vardi oyuzden yapiyorduk simdi herkes izole oldu vakalarda azaldi dedi gerek yok 12.ayda yapariz dedi ne bilim icim rahat etmiyor ya millet asi karsiti ben asi olmadi diye korkuyorum valla:)