Kado87 kendini beğenen ukalâ binyıl belliki doktor saglik ocagindaki ben kendin doktor aradı gevelik var minin diye 3 hafta once orda konuşurken kizamik aşısı var bebegimin aricaz sizi dedi hemşire aradı beni gek dedi bazı yerler yaptırmayın diyor 12 de montajsak dedim hatta ben hayir gek yapalim bu hastalık arttı 12 de tekrar yapcam zaten dedi bende yaptrdim artık ama herk3s yaparken o bilmiş neden yapmıyor kesin şikayet et gerekki yer neresi ise ben bilmiyorum ama bik3n varsa yazsın yani doktor bi tane değildi r diğeri ile görüş yardimci oluurlar yani süre geçmeden sana