defnesmomm Aysemela her zaman yanında olmayacak, diğer banyolar için kolaylık oluyor canım. Benim de ilk bebeğim, korkuyordum yıkamaya ama elim alıştı artık 🌼
defnesmomm Zeynooo123 yüz üstü çevirmeniz lazım, bir maşrapa suyu hızlıca dökünce yıkanıyor başı zaten. Ama yüz üstü çevirirken tutmanız lazım kolunuzun üstünde. Dediğim gibi, zamanla olur ancak, ben de ilk seferde yapamadım.
GGmerve Aysemela yazik ya 13 gün keske bekl3m3sydin havalarda sıcak. Biz hemen hastaneden geldik yıkadık. 1 gunde 1 de yikadik hep gobegimiz 7. Gün düştü. Banada doktor yikama dedi göbek dusene kadar ama dinlemedik cok kanliydi kuzum.
Aysemela GGmerve temızdı bebegım ılk hafta gobege gelmiycek sekılde yıkadım dr düşmiycek dıye korkuttu bıda yıkamadım ama temız tuttum cocumu benımde ılk annelıgım ben buişin okulunu okudum ama insan kendı basına gelınce oyle olmuyo ne derler terzı kendı sokunu dıkemıyo
GGmerve Aysemela kesinlikle ben bilmiyordum bebegimi ılık su ile yıkadılar su soguktu üşüttü resmen yavrum hala onun acisi bende tirtirtitredi gözüm önünde. Sonraki gun arastirdim 37 derece su ile ilk gun 30 drefe ile yikadilar. Gercekten ilkte cok acemiyiz.
Aysemela GGmerve bızım suyumuz sıcaktı derecem var zaten bız mersınde yasıyoruz iş nedenıyle burası cayır cayır yanıyo
Deletedmom74 Aysemela 7. Gün düştü ama biz hastaneden geldikten sonra yıkadık ananem göbek bağı ıslanmasın diye mendille kapatmıştı orayı 13 gün yıkanmadan durmaz ki 🥺
Aysemela Deletedmom74 1 kez yıkadım zaten hiç yıkamadım degıl ıkıncısı sıldım sureklı vucudunu temız kalsın dıye