Pares benimki o konuda çok rahattı o yüzden sıkıntı yaşamadım. Mışıl mışıl uyudu. Avrupada tüm doktorlar yüzükoyun yatırmayı öneriyorlar bebekleri. Hatta doğduğu gün bile hastanede yüzükoyun yatırıyorlarmış. Kuzenim yurtdışında doğum yaptı. Vardır onların da bir bildikleri. Umarım bir çözüm bulursunuz siz de kendinize göre 💐