Pares 2 aylık bebeğim var uykusu olunca o kadar ağlıyor ki susturamıyorum saatlerce ağlıyo uyumuyo gözleri kızarıp gidiyo ne yapmam gerekiyor bebeği böyle olup da çözüm bulan var mı 😔
Tugbaca Pares 2 ay 3 günlüğüz vallaha bizi anlatmışsın deli gibi esniyor ama asla uyumuyor basıyor çığlığı
Mom16 Pares gürültülü ve mukuslu kaka, uykuya dalmada güçlük , huzursuzluk, kusma gibi şikayetler oluyor. Süt tüketiyorsanız sizin sütünüze geçiyor
Deletedmom_16 Pares başını rahat kullanabiliyorsa eğer uyuduktan sonra yüzüstü yatırmayı deneyin. Ben formulü o şekilde bulmuştum. En az 1 saat uyuyordu. 4 aylık olana kadar yüzükoyun uyudu. Sırtüstü koyduğum an uyanıyordu. Denemekte fayda var
KeremTalha_4153 Pares canım uyku saatlerini ayarlaman lazım uykusu geçtiği için ağlıyor .. uyku saati gelmeden uyutmaya başla hem uykuya dalması kolay olur hemde daha düzenli uyur
FrenchPress Pares benimde 2 aylık çareyi anakucağında uyutmakta buldum pış pış yapıp sallıyorum uyuyor. Aksi halde yarağa koydum mu benimki de uyanıyor ve uykusunu döndürmek imkansız oluyor :/
Deletedmom_16 Pares 2. Ay atağı. Hiçbir çözüm yok arkadaşım. 15-20 gün sürmüştü bizimki de. Kendimi kesecektim o dönem. Sabredeceksin başka formul yok 😞
Deletedmom_16 Pares benimki o konuda çok rahattı o yüzden sıkıntı yaşamadım. Mışıl mışıl uyudu. Avrupada tüm doktorlar yüzükoyun yatırmayı öneriyorlar bebekleri. Hatta doğduğu gün bile hastanede yüzükoyun yatırıyorlarmış. Kuzenim yurtdışında doğum yaptı. Vardır onların da bir bildikleri. Umarım bir çözüm bulursunuz siz de kendinize göre 💐