nlyksl Tugbaasell benimde aynısı olmuştu hatta benim çizgim belki bundan bile silikti adet olacakmış hissi olur aynı şekilde göğüsler sertleşir vesaire benim fikrim hamile :)
Asenayazgi Tugbaasell ayyy insallh rabbim hayirli haberler almayi nasip etsin ama bence kesin hamileee 🥰♥️🙏🏻🙏🏻
Faridsmom AyPerisiVeGokPrensininAnnesi aynen ben de oğluma hamile olduğumu öğrenmeden adət olacakmis gibi ağrılarım vardı.
tugbaninpenceresi @Tugbaasell hamile büyük ihtimal, gebeliğin başlarında adet sancısı oluyor, hayırlı olsun 🥰
Nisarabia27 Tugbaasell ayy çok sevindim gerçekten rabbim kucağınıza almayıda nasip etsin inşallah kesenin görülmemesi normal daha çok küçük demekki zaten test de belli silikti ya biraz çizgisi yeni bir gebelik olduğundan
fistikcisahap AyPerisiVeGokPrensininAnnesi aynen bende öyle günlerce bekledim adet gelecek diye hatta yüz üstü yatamıyordum ağrısından sonra üşüttüm diye düşündüm en son göğüslerim büyüyünce test alıp baktım 🤣 soluğu doktorda aldık
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi fistikcisahap Adetim 1 gün geçince ben hemen test yaptım. İki gün sonrada kesede minicik nokta görmüştük. 5+2 hanileydim öğrendiğimde 😍