Tugbaasell Ablamın 10 gün adeti gecikti ve test yaptık ilki net ikincisi böyle silik çıktı bı tane daha test yaptık o da aynı çıktı acaba hamile midir ama adet sancısı varmış kendini adet olcak gibi hissediyo böyle olan var mi https://imgyukle.com/i/y768LY
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Tugbaasell Hamile bence. Bende kızıma hamile olduğumu öğrenmeden önce adet olacakmıs kadar sancım vardı ped ile geziyordum her an olucam diye olmadım. Yerlesme ağrısıdır 💁🏻♀️
Asenayazgi Tugbaasell hamileeee 🤗🤗🤗 benim hamileligimin ilk iki haftasi da çok şiddetli adet sancısı gibi sancilarim olmustu
Faridsmom AyPerisiVeGokPrensininAnnesi aynen ben de oğluma hamile olduğumu öğrenmeden adət olacakmis gibi ağrılarım vardı.
fistikcisahap AyPerisiVeGokPrensininAnnesi aynen bende öyle günlerce bekledim adet gelecek diye hatta yüz üstü yatamıyordum ağrısından sonra üşüttüm diye düşündüm en son göğüslerim büyüyünce test alıp baktım 🤣 soluğu doktorda aldık
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Tugbaasell Dua edelim bu saatten sonra sağlıcakla kucağına alsın yavrusunu, sağlıklı bir gebelik olsun inşallah 🙏🏻 gayet net hamile çünkü. Kan testi versin bizi de haberdar et 🥰🥰
Asenayazgi Tugbaasell ayyy insallh rabbim hayirli haberler almayi nasip etsin ama bence kesin hamileee 🥰♥️🙏🏻🙏🏻
Feridearslanta19 Tugbaasell Canm bende ilk ogrendigimde adet sancisi gibi agri cekiyordum ha oldum olucam derken hamile oldugumu ogrendim
Mirsim Tugbaasell hamile gibi, kan testide yapın ama eczanelerde producter diye bı test var o net gösteriyor isterseniz onu alın hastaneye gidip kan testi yaptırana kadar .
Zhrnz Tugbaasell gebelik var bence benimde adetime 3 gun varken adet agrisi cektim olmayi bekliyodum evde test vardi ablam gebelikden supheleniyodu bana eslik et dedi beraber yaptik suphelenen oydu hamile olan benn 🙈