deletedmom2200 aysedefnesmom koymayın diyen doktorların yanı sıra koyabilirsiniz fakat ! 7. Aydan önce olmamak ve kısa sürelerle koymak şartıyla diyorlar canım👍
Deletedmom_297 Ozgezafer güzel mi gerçekten kaç aylıkken koymaya başladınız boşluk olmuyor mu düşmüyor mu
Ozgezafer Deletedmom_297 yok hyr boşluk yok ayaklarıda yetişiyo zaten 1 haftadır kullanmaya başladım gün içinde ara ara 10ar dk bırakıyorum işimi hallediyorum o sürede hızlıca yoksa hep kucakta durmak istiyo artık
aysedefnesmom Eylul2018 bindirim işimi halledip geri cikariyom cnm ayakları yere degiyor zaten hatta bir baktım ilerlemis bile yavaş yavaş yürüyecek gibi masalalh 😊🙏