Zeynapasel aysedefnesmom suan 5 aylık koyuyorum baya iyi sürüyor artık ama çok az az koyuyorum laboya giderken falan
G_ADAN aysedefnesmom 1 ay sonra koymayı düşünüyorum kızım aşırı derecede hareketli artık zaptedemiyorum. 5.5 aylık gibi😊
Ozgezafer aysedefnesmom şuan 5 aylığız ben az az koyuyorum o sürede tuvalete gidebiliyorum yemek yapıyorum oda enerjisini atıyo 🙂
DveD Zararlı olduğu Söyleniyor aslında pek önermiyorlar birde en çok bebek ile ev kazası yürütecte oluyormuş aman dikkat edin. YouTube da birkaç farklı doktordan dinlemiştim zararlarını....
Ozgezafer Deletedmom_297 e bebekten aldım kikkoro diye bi adı var pahalı bişey almadım çünkü elektirkli ana kucağını sevmedi elimde kaldı 🙂 ucuz şey seviyo kızım 🙂
Deletedmom_297 Ozgezafer güzel mi gerçekten kaç aylıkken koymaya başladınız boşluk olmuyor mu düşmüyor mu
Mustafa_Cinar aysedefnesmom 6. Ayda bindirdim şuan 8 ay 7 günlük ara sıra bindiriyorum ama artık eskisi gibi istemiyor binmeyi
Elifnazzzim Koy koy hic bisey olmaz gunde 15 dakika falan koy alistiktan sonra gunluk 30 dakika falan
Eylul2018 4,5 aylıkken aldım. Aşırı hareketli olduğumiçin ara sıra bindirdim şimdi 6 aylık oldu süreyi uzattım yürüyor istediği her yere gidebiliyor yürütenin içinde
Beyza12344 aysedefnesmom 6 aylık 2 haftadır doktor onayı ile koyuyorum istediği yere gitmeye cqlısıyor
Eylul2018 aysedefnesmom hayır kısa süreli bindirebilirsin. Kardeşimin Kızı benim kızımdan 1,5 ay büyük ama o daha yeni aldığı için gidemiyor. Benim Kızım hem desteksiz oturuyor hemde yürüyor evin içinde rahatça
Ctnayse Ben hiç bindirmedim. Zaten salonum küçük iki yürüteç ile birbirlerine çarpıp dururlardı. Korktum ev kazasından almadım ayaklarıın üzerine Basmaya başladıktan sonra yürüme yardımcısı aldım onunla yürüyorlar.
aysedefnesmom Eylul2018 bindirim işimi halledip geri cikariyom cnm ayakları yere degiyor zaten hatta bir baktım ilerlemis bile yavaş yavaş yürüyecek gibi masalalh 😊🙏