Balteknem dr unuz önerdiyse başlayın elbette. 3 aylık oğlum, 2055 gr 47 cm doğmuştu ve sütüm zaten başta yoktu sonrasında da çok çok az geldi, sürekli emzirmeye sağmaya da yeterince artmadı. İlk günden beri mama yiyor diyebiliriz yani🤷🏻♀️ İlk ay 3400 gr 50 cm, ikinci ay 4500 gr 54 cm, Üçüncü aya girmeden de 5520 gr 59 cm çıktı. Dr artık toparladık dedi, mama öcü değil. Üzülecek bir durum da yok, devlette ya da özelde güvenebileceğiniz ve yöntemlerini benimseyebileceğiniz bir dr bulup düzenli kontrollerini yaptırın sadece🌸🌸