Balteknem canım benim kızımda 3 buçuk aylık şuan 3 aylıkken 500 gr almıs diğer aylarda 1000 1100 kg alıyordu hemşire 10 gün sonra tekrar kg kontrolü yaptır dedi banada duruma göre mamaya başlatabiliriz dedi bende burda yazmıştım senin gibi kafama takıp genelde böyle oluyormuş ama bebek büyüdükçe az kg alabiliyormus zaten 3 aylık bebel en az 4500 kg olması en yüksek 7500 kg olması gerekiyormus yani sende benim gibi 10 gün sonra kg kontrolü yaptır istersen başka bir doktor görsün derim emziriyorum ben çünkü sütüm yaramasa altını pisletmez sürekli öyle düşün önemli olan saglıklı olmaları🌸