jolene Sumeyye-buglem bizdr de düşmeyen ateş vardı götürdük kanda enfeksiyon çıktı ama neden bulamıyolar. Sizinki en azından belli antibiyotik le geçiyor o
Sumeyye-buglem Boncugumm gece emmeleri az olduğu için olablr ama net bilgim yok doktorum yarn gelckmis o yüzden soramadm
Boncugumm Sumeyye-buglem biz de gittik bugün idrar istedi bir de su içir dedi kilo da kaybetmiş oğlum
Seda_123 Sumeyye-buglem Offf her çocukta idrar yolu enfeksiyonu var kime sorsam böyle yaa ne çektik biz yavrum çişini yaparken ağlıyordu dayanamıyordum ateşi 38 di hemen doktora gittik enfeksiyon baya bi yüksek cıktı zimaks antibiyotik kullandık 10 gün zaten kullandıktan 2 3 gün sonra çocuğum rahatladı tekrar idrar tahlili verdik çok şükür düzelmiş 5 aylığız biz anne sütü alıyor sadece su vermiyordum ben ama idrar yolu enfeksiyonu olduğu için 1 2 çay kaşığı verdim her gün birde canım şunu unutma bu önemli eğer kan ilacı kullanıyorsan antibiyotik kullanırken verilmez bilgin olsun antibiyotik bitince vermeye başla kan ilacını
Sumeyye-buglem Seda_123 benm ilk bebegm olduğu için hic duymamistim bilgmde yoktu sadece bi sıkıntısı olduğunu hissettm kan ilacı vermisti doktor ama daha baslamamistm zatn antibiyotik verdi dün aksm kullanmaya basladk inşallah çabucak geçer
Sumeyye-buglem Brcsnn gittimde kizimn idrarını göturdüm doktorum yoktu yarn sonuç almaya gidicm sorarm kesin
Sumeyye-buglem Brcsnn canm sordum doktora anormal bisey değilmiş normalmiş daha iyi iste çişini çabuk öğrenir dedi
Esmataha Sumeyye-buglem geçmiş olsun, benim kızımda sürekli tekrarlardı bir yaşına kadar, hatta vajinasında yapışıklık da oluyordu ona dikkat edin, antibiyotik kullanınca geçiyordu. Bir yaşından sonra tekrarlamadı çok şükür.
Sumeyye-buglem Esmataha inşallah bidaha olmaz ya bndede var bn zor dayanıyorum yavrularimiz nasl dayaniyorsa 😪😔
Brcsnn Sumeyye-buglem bende geldim hastaneye idrar vericez kizim yapmiyo bir kere yapti hemsire doktu cok zor oluyo gercekten idrar almasi
cge_14_2020 Sumeyye-buglem iki aylıkken idrarında enfeksiyon vardı antibiyotik 4 gün iğne kullandık sonra şurup antibiyotik kullandık. İki haftada düzelmişti.