Melhan Ozgsyhn tabiki yarın deneyeyim yazarım. Hamuru yumuşak tutmak lazım. Ben elmayı cam rendede rendeleyip içine bebe bisküvisi ezicem o yüzden hafif sert olabilir:) tarif yollarım inşallah