Ozgsyhn Kara üzüm suyu her kahvaltıda içiriyorum ben kızıma. Ya kara üzüm suyu, ya sulandırılmış pekmez, ya da ıhlamur veririm.
1 kase üzümü 5 bardak suda kaybatıyoruz. Kaynadıktan sonra altını kapatıyoruz 15 dk sonra. Soğumadan blenderdan geçiriyoruz.
İster süz ister üzüm parçacıklı ver farketmez. Mutlaka tadına bakıyoruz. Su üzümün boyutuns göre az veya çok gelebilir, az geldiyse sulandırıyoruz kaynamış su ile cok tatlı olmasın kıvamıda koyu olmasın.
Yemeklerle birlikte içebilir, içine bir tane muz çekersen tok tutar tadı da çok güzel olur.
Buzdolabında 1 haftaya kadar bekler yolculuk vs yaniniza da alabilirsin.
Ben kan ilacı kullanmıyorum bu şekilde destekliyorum. Harika kan yapar. İçerisinde K vitamini, kalsiyum, demir vb. Var.
- Ayda 30cc
- 7 ayda 60 cc
- 8. Ayda 90 cc içebilir aya göre arttırırsın 😅