Ecemert34 kızmıyorum sadece hemen hemen iki gündür süt sağıyorum. Oğlum mama yiyince çok kötü olduğu için vermek istemedim o yüzden danıştım. Tezcanlılık ediyorum belki de gerek bile kalmıcak ama evladımı düşünüyorum. Şekerli su dediğiniz şeyde 2,3 çay kaşığını geçmez. Sadece yardım istediğim için her şeyi ayrıntılı yazdım.