Deletedmom15 bebeklerimizin doğumlarıyla hepimizin zorda kaldığı zorlandığı anlar olmuştur, inkar edilemez lakin zararlı olduğunu bildiğiniz ve doğru bulmadığınız bir uygulamayı bebeğinize uygulamanız açıkçası benim hiç hoşuma gitmedi yazmanız da uygulamanız da. Kardeşim doğumdan sonra ilk sağlık ocağı kontrolünde ebe de demişti, şekerli su ver güzel uyuyorlar ben üç çocuğuma da verdim bişey olmuyor demişti. Şimdi zararı bilinen bir gerçek, çoğumuz doğru bulmuyoruz, diplomalı insanlar bile tavsiye ediyor rahat uyumaları için, peki biz bu bebeleri neden dünyaya getirdik? Rahatımız bozulmasın diye mi? Gerçekten aklım almıyor kusuruma bakmayın ama bir de paylaşmışsınız ki gerçekten bebeği günlerce uykuya direnen anneler var sütü az olan annelerimiz var ve kendini bebeğim doymuyor diye çaresiz hisseden annelerimiz var, su bile vermedim diyorsunuz şekerli su verdiğinizi yazıyorsunuz.
Sizin yerinizde olsam o kadar zor durumda olsam buradan yakın çevrede oturan anne arardım süt anne sütü almak için, ama yine de şekerli su vermezdim. Gerçekten kusura bakmayın kırıcı yazdıysam özür .