Bora_Mom aynısı bizde öyleyiz cesareti yok yürümeye ve korkuyor ayakta kaldıgında,pat yere atıp düşüyor. Teşvik etmek gerekiyormuş; “ hadii oğlum-kızım evet sen yapabilirsin”.. gibi🦌 her ana baba gibi endişe duyuyoruz tabii ama araştırdığım kadarıyla doktorlar 18 aya kadar normal görüyorlarmış yürümemeyi, hayırlısı artık 🦚🍀🌞