Bizde 21 aylik olmak uzereyiz hem sutten kesmek istyrm bu aralar yeterli diye dusunuyrm hemde yemek yemeyi reddeyr gogsumu istyr hemen o yuzden hemde tuvalet egitimi konusu aklima geliyr havalar isindi altini sık acmama ragmen arada pisiyor ve bezini asagiya cekiyr kizim sanki bezdem kurtulmak ister gibi ama kendini ifade edemez kaka ciş demiyr biz tuvalete giderken gelip kapiya vuruyr bekliyr merak ediyr orda ama gece bezi cok islaniyr hemde emdigi icin bazen gece icinde o yuzdende yaouyr cok bilmiyrm ne zaman alistiracagimi yaz sonu eylulde 2 yasina giricek o zamanlar belki daha iyi olur sanki