AryaDua canım biz 5 aylık olduk ben daha dün başvuru yaptım eğer kimlik çıkarken başvuru yapmadıysanız ( biz bilmiyorduk o zaman yaptırmamıştık) ben dün aile ve sosyal politikalar müdürlüğüne gidip bebeğin ve annenin kimliğiyle başvuru yapıyorsun bi imza atıyorsun bu kadarcık ve sana orda yatacağı tarihi söylüyorlar mesela bana Temmuz 25 ten sonra herhangi bir PTT şubesinden alabilirsin dediler sadece anne adına yatıyor ve sen çekebiliyorsun parayı.ilk çocuk 300 ikinci 400 üçüncü ve üstü çocuk için 600 tl alıyorsun benim ikinci bana 400 yatacak