AryaDua Doğum yaptığınızda devletten 300 lira mi ne doğum parası yada süt parası tam olarak bilmiyrum nasil aldiniz e devlet uzerinden gozukuyor mu
Eses20 AryaDua evet e devletten gözüküyor, arama kısmına doğum yardımı yazın ilk çocuk için 300 TL veriyolar, emzirme ödeneği de 202 TL siz çalışıyorsanız sizin hesabınıza, çalışmıyorsanız eşinizinkine yatıyor
Bugra2020 AryaDua 300 ilk cocuk parası 202 süt parası çalısan anne iseniz rapor (analık) parası denilen yatıyor.nisanda dogum yaptım 1 kere yattı para 37..hafta izine cıktıgım raporşu 1.ayım gerisi yatmadı ya işveren doğum sonrası onay yapsın diyor sgk. İşvereni arıyorum yaptım diyor 🙈😥 böyle bi durumla karsılasan varmı acaba kızlar
Tgbdrk AryaDua ben e devlet sahış ödemelerinden emzirme parası diye görfüm 3 ödenek aldım. Çocuk emzirme ve doğum. 900 tl civarıydı.
Elisa-07 Eses20 emzirme ödeneği nerden yatıyor ben 7 ay önce Doğum yaptım bana öyle bir yardım yapılmadı yeni mi bu canm
EDT Eses20 Benim doğum yardımı başvurusu bulunmuyor diyor hastaneler yapmıyor mu bu başvuruyu acaba ya da biz nereden yapabiliriz?
AryaDua Eses20 hayır calismiyrum . Bize pttye yatyor dediler hastneden gittik yatmamis sonra tekrar aradik doktrun sekreteri basvurmayi unutmus basvurduk dediler simdide sgk ya sorucaksnz biz bilmiyruz diyolar
AryaDua Elisa-07 yani doğum yaptignda 300 lira mi ne para yatyor diyr biliyrum ama bnde 3 ay oldum dogum yapali daha alamadim
Eses20 EDT kimlik alırken nüfus müdürlüğündeki adam başvurmuştu bizim, emzirme ödeneğine hastane başvurdu
Dln49 Bugra2020 benim de öyle olmuştu ama ısrar ile arayıp iş yerine söyleyince onların onaylamadığı ortaya çıkmıştı onaylayınca bir kaç gün içerisinde param yatmıştı
Bgmyzc Bugra2020 hahaha çok komik dimi bende 2 aylık olacak oğlum deli ettiler beni çok şükür ki ilk maasimi aldım uzun uğraşlar sonucu daha bakalım sorun olacak mı? İnşallah diğer aylar sorun yaşamadan alirim
Elisa-07 Bugra2020 baya uzun sürüyor canm bende zorla aldım 2.rapor parasını nerde yasıyorsan oranın sigorta merkezini ara olayı anlat 171 aradın mı hiç onlar bilgi veriyor ama en iyisi sigorta merkezi ben 5 ay aradım süreç devam ediyor dedi en son merkez sigortayı aradım senin paran yatmış neden almıyorsun dediler hemen PTT hesabına aktardılar
Cey1254 Tgbdrk acaba nasıl başvurdunuz ben hiçbirini alamadım. Yazabilir misiniz her biri için nereye başvuruluyor . Teşekkür ettim