Gul35 03saliha06 valla canim lojmanın hepsi tayine gidiyor ilçe komutanın eşi sorunlu herkes kaçıyor resmen
03saliha06 Gul35 bizim komutan bekar evli olsa egosundan geçilmezdi ay kimsenin kahrını çekemem bana göre değil ben asker değilim eşim asker hep bir üstünlük ilçe komutanımı geçtim astsubay eşi uzman çavuş eşini ezmeye çalışıyor eşinin rütbesinden dolayı
liyosunannesi23 03saliha06 eşyalarım var satsam hemen satamam, apart tercih etmem mecbur kalmazsam tabi, korkut varto falan merkeze ne kadar uzaklıkta? Hasköy iyi demişler 20 dk falanmıs en kötü merkezdem tutsak hergün git gel yapılabilir mi sizce
liyosunannesi23 Gul35 merkezde cıkıyo yine az da olsa ev ama tabi bi sürü personel tayin görecek önce batıdakileri gelcek doğudakiler temmuz sonu ayrılacak orda o zaman ev bulmak biraz daha rahatlar
Gul35 liyosunannesi23 gidecek olan personel evini burdaki personele bırakıyor evi kotu olan hemen iyi olanın evine geçiyor varto merkeze kendi aracınla yarim saat suruyor
Haticefirat123 emirinannesi17 canım eşin çok rahat eder çünkü paşa kıdemi en büyük askerdir onların işi pek rahat çünkü çoğu pek çalışmıyorlar e onlar calismadikca eşinin de bı işi olmaz
Gul35 liyosunannesi23 bulursun canim merkezde doğalgaz da var ilçelere göre daha iyi mus komandoya mi cikti