Almilaninannesi Afsk kucuk olmasi avantaj simdi kizim yerinde durmuyor zaptedemiyorum. kizim 5 aylikken gitmistim kucuk olunca daha kolay oluyor inan hic zorlanmadim tabi tek cocuk iki cocuklu nasil olur bilemiyorum
Mavideniz Almilaninannesi bende hollandaya gitmeyi düşünüyorum arabayla mi daha önce yolculuk yapmistiniz
Afsk TwinsmomDA jel baktık ama hep 6 aydan başlıyor ben toz kullanıyorum oda artık fayda vermemeye başladı genede azda ya bi bakarız teşekkurler