Denizdemirr Selam kızlar ben ocakra sezaryen oldum kızım şimdi 4,5 aylık biraz göbeğim kaldı acaba bu göbek nasıl gider eritenler varmı birde çatlaklarım var onlarda çok sıkıyor canımı kendimi beğenmez hale geldim 😣
Matmazell_ Denizdemirr ahh o çatlaklar 🤦🏻♀️ Kızım 10 aylık hamile kaldığım kiloya anca geldi ama 2-3 kilo daha vermem lazım ama açtlağa malesef çözüm yok sanırım
sekerportakalix Denizdemirr 63 ile hamile kaldım 90ile doğuma girdim oğlum 1yasinda şuan 65.500gr oldu kilom bol bol yürüyorum diyet yapmamalısın bence ama hamurlu şeyler süt yapmaz zaten ve çatlaklar bendede var malesef
Denizdemirr Matmazell_ keike gitseler 😣 ciddi şekilde kensimi beğenmemeye başladım psikolojimi bozuyor rssmen
Yrnasl Badevehande benimde öyle maalesef doğum yapınca farkettim şok geçirdim bütün karnımda öyle harita gibi olmuş ..
Matmazell_ Denizdemirr bebeğiniz daha küçük ama zamanla topluyor vücut karnınız gider benm çok az kaldı nasıl bi anda kilo almıyosak 9 ayda alıyosak toplamda vücudun kendini toparlaması içinde zaman lazım bence o yüzden ben takmıyorm ama evet aynaya pek bakmıyorm çatlaklarm çok sinir bozucu 😪
Denizdemirr Matmazell_ normalde düzdü karnım şimdi biraz göbek var ve sarkık haliylefe fazlasıyla can sıkıcı 😣😣
Sweetgirl Denizdemirr hamilelikte catlagjm olmadı belki ama ergenken birden kilo aldığım dönemde çok olmuştu evet grilesiyor yok gibi bir görüntü oluyor sadece dikkatli baknca çizgi çizgiler çok soluk şekilde belli oluyor hatta olmuyor diyebilirim
Matmazell_ Denizdemirr bnmde karnm hafif var sarkıklık yok sanırım ama memintolar aldı başını gidiyo 😅😂
Matmazell_ ZeBeMe yaa maşallahhh bünye meselesi demekki benmde karnımda hiç yok bacaklarımda ve popomda var popom baya harita ama 🤦🏻♀️