Duygusm 3 ay 4 günlük oğlum, doğduğundan beri hiç sallamadım diyebilirim, gün içinde max 1-1,5 saat Joie Serina’da sallanıyor o kadar. Memede de uyumuyor, uykusu gelince emziğini arıyor, az emiyor onu da ve beslenme saatine kadar da uyuyor🙄 Kendi rutini bar diyebilirim yani, 1-2 ay sonrası için felaket senaryolarını sürekli dile getiren insanlar var çevremde, ben seni o zaman görürümcüler vs ama ben yine de uyku eğitimi vermek istemiyorum. Bebeğin yine kendine en uygun rutini bulacağına inanıyorum🤷🏻♀️