NazlininAnnesi G_ADAN bizde 4 bucuk aylığız ek gıdaya başladık yoğurtla. Muhallebiyi nasıl yapıyorsunuz. Birde ara öğün olarak mı yiyor. Yani toplamda ne kadar veriyorsunuz
G_ADAN NazlininAnnesi bazen ara öğün bazen ana öğün olarak mesela sabah kalkınca 10 da mama yiyor. 1 2 gibi meyveli armut elma veua muzlu muhallebi yiyor yaklaşık 1-1.5su bardağı kadar. 3 saat sonra mama 3 saat sonra sebze çorbası. Sonra gece maması yiyor muhallebi olarak veya biberonla yapıyorum
G_ADAN NazlininAnnesi muhallebiyi hipp in 5 tahıllı kaşık mamasını bir de pirinçli olanı ve elmalı sütlü olanları kullanıyorum
YK_ [bilinmeyen] yaa çok teşekkür ederim canım zahmet verdim hakkını helal et ben yapamadım daha malzemem eksik yarın inşallah ama öğrendiğim iyi oldu bende iki porsiyon yapayım ozaman 🙏🏻
G_ADAN ikos58 yaptım yoğurdu taş gibi oldu diyemem ama ilk deneme için çok başarılıydı bence. Hazır yoğurt gibi tatlı olmuş ekşimsi de değil eşim hayretler içinde kaptım ben bu işi😂😂 ama lor yapmayı unuttum bi sonrakinde de lor yapacağım😂