minnosvetontis Evy baby kullanıyorum. Bimin bezini de kullandım. Evy babye göre çok kalın, rahatsız edici, evy baby kalıp olarak daha büyük mesela bimin bezi 5 numara küçücük giyordu evy babyde hala 5 kullanıyorum.
Ayrıca çişi emip poposu kuru kalmıyor hep cildi ıslak kalıyor bimin bezinde, hiç alma paranı çöpe atarsın.