minnosvetontis Kullanan varmi memnunmusunuz kizlar? Bu zmana kadar hep netten soluyordum evy baby kullaniyorum bitince elimin altinda gifip marketten alayim diyorm.. siz habgisini onerirsiniz
Tugceeeee12345 minnosvetontis Migros’un minies en güvenilir ancak ben güzdüm Sleepy külot bez gece de Prima kullanıyorm
Ebruli101 minnosvetontis şoku kullandım bi kaç paket bacaklarını çok kesmişti canbebe kullanıyorum şimdi sıkıntı olmuyor
OlgaArslan minnosvetontis ikisinde de çok oranda kimyasal varmış kullandıktan sonra öğrendim maalesef. Gelelim memnuniyete a101 bezin karnına gelen kısmı çok naylon ve yapa pişik isilik yapıyor çok zor geçiyor. Bimin bezi iyidi ama çok kalındı ve içeriğindeki kremden dolayı koku yaptı bide şokun bezi var asla almayın altını açınca çiş olduğu gibi duruyor ve vücutta bırakıyor
Aselinaannesi OlgaArslan size katılıyorum bimin bezini kullanıyorum bende aslında bez güzel sızdırma falan yapmiyo ama dediginiz gibi kremsi yapı sayesinde koku yapıyo Kızımın altını kontrol ediyorum fazla sidik yok ama sanki bez hiç değişmemiş gibi koku yapıyo az kaldı bittimi değiştirmeyi düşünüyorum
BalkizimBaloglum2 Bim cok pisik yapti bizde ya ilk denemede paket öyle duruyor miniesden cok memnunum ben migrosun bezi hemde uygun
bloggeranne minnosvetontis ilk 4 aya kadar bimin bezini kullandıma ama 4. Aydan sonra kullanmadım çünkü 1 kere bile çiş yapsa çiş kokusu geliyor o yüzden değiştirdim baby turco aldım memnunum ama markette bulamadım evy baby aldım ondan da memnunum hala evy baby kullanıyorum 8 ay 8 günlük bebeğim
Selinsu minnosvetontis a101 bezi cok igrenc kagit gibi bi ise yaramıyo. Migrosun minies bezi gayet guzel. Evy baby ve sleepy kullaniyorum memnunum
espalp minnosvetontis ikisi de hediye gelmişti. A101’inki naylon resmen hiç sevmedim. Bim’inki daha kaliteli duruyor. Ama market bezi alacaksanız migrostan Minies alın derim. Hepsinden daha iyi
Purposeless minnosvetontis her ikiside iyi değil kesinlikle şok takini öneririm ne sızdırma ne bişi on numara
Seda_123 minnosvetontis A101 soffio kullanıyorum canım çok memnunum prima kullanmış biri olara A101 bezini tavsiye ederim
Minikalyam minnosvetontis şokun kullandım hiç güzel değil kağıt gibi ince ve kenarları cok sıkı jenny willy kesimlikle bimin markası çok memnunum ben
CankizimRavzam minnosvetontis A101 bezi kullaniyorum sofffo gayette memnunum ben dogdugundan beri kullaniyorum pisik sizma koku yapmadi bizde cok sukur 🍁🍁
alyatosum minnosvetontis Migros minoris kullanıyorum 10 aydık çok memnunum içerik olarakta temiz ürün canım tavsiye ederim fiyatı da sabit 26.5
Deletedmom78654 minnosvetontis BİM’in bezini kullandım 1 yaşına kadar pilinin ne olduğunu bilmezken resmen yaralar açıldı kızımın poposunda çocuğun cildiyle de alakalı bir durum tabi ama bizi mahvetti
zehra2124 minnosvetontis ikiside aşırı kötü molfix aldım 100 lü bide oda mahfetti havalar sıcak ya bim ve a101in bezleri daha da kötü edebilir prima alıcam hiç pişik yapmıyor hemde geceleri hiç sızdırma yapmıyor
miraninannesi18 zehra2124 migros minies denemenizi tavsiye ederim primadan sonra denedim bende primaya es deger neeredeyse, ince koku yapmiyor ve sizdirma yapmiyor