HnfHm öncelikle bebeğe kızmak ve bağırmayı çok yanlış buluyorum… herneyse benim kızımda 2 aylık emmediği için göğsüm sızlıyodu Lansinoh pompa aldım sağıp verdim baktım böyle olmuyor 1 hafta direndim Kıyafetleri kopardı gene de pes etmedim .. ayakta emdirdim evin içinde dört döndüm ki hala öyle ( bu konu ile post açmıştım okuyabilirsin ☺️ ) biberona kendi elimle alıştırdım resmen mama verip, şimdi aştık şükür emiyor..