Deletedmom200 Ygzmomss kızım 31 haftalık doğdu akciğerden kalbe giden damarda tansiyon vardı bagirsaklari sütü tolera edemedi sonra beyin kanaması tam herşey düzeldi solunum apneleri geçirdi ölümü teyet geçti güçlü durdu şimdi 18 aylık miniminnak bı hanım 🥰🥰🥰
Ygzmomss Deletedmom200 ayy maşallah ne kadar güçlü bir meleğin annesisiniz na kadar büyük şeyler yaşamış yavrum minicik bedeni ile ama suan iyi olmasına çok sevindim Rabbim bir daha yaşatmasın 💐
Dilekmh Ygzmomss canım hiç kafana takacak bişey yok minyon bir bebekti şuanda da çıtı pıtı bir kız. Yaşıtlarından hiçbir farkı yok .
Deletedmom200 Ygzmomss amin Allah razı olsun çok şükür Rabbime 😊Şimdi anlatırken diyorum nasıl dayanmisiz .Bebekler annelerine de güçlü olmayı öğretiyor .
danyeliledilaraninannesi Ygzmomss benim kiziminda bir böbregi var ama onemli olan kuzucuklar saglikli olsun yeter
Ygzmomss danyeliledilaraninannesi Yaa öyle mii olsun bir sorun olmuyor değil mi sonuçta doğustan Rabbim böyle yaratmış yavrularımızı
1prens1prensesannesii Ygzmomss ben bebek değilde bir tanıdığımın kalbi sağdaydı.35li yaşlarda. Herhangi bir sorun yaşamadığını söylemişti..
Ygzmomss 1prens1prensesannesii anladım canım teşekkür ederim. İnşallah bizde hiçbir sorun yaşamayız ilk defa duydum bende burda benzerini yaşayan başka anneler de var mı diye merak ettim
danyeliledilaraninannesi Ygzmomss simdilik sorun yok canim insallahta olmaz ama her üc ay mecbur kontrol altinda olacak 😭
Ygzmomss danyeliledilaraninannesi olsun bizde öyleyiz senede bir kontrölümüz var sağlıklı olsunlar da gideriz ne olacak üzülme sende sakın bende ilerde farklı olduğunu arkadaşlarına söyleyecekler dışlanacaklad mı korkusu yaşıyorum simdiden birsürü şey düşünüyorum her gün
Deletedmom423 Ygzmomss bizim bir komşumuz vardı ben çocukken oğlu polislik sınavına girmiş orda sağlık raporu alirken kalbinin sağda olduğunu öğrenmişler 24 yaşında gelene kadar kimse bilmiyormuş tesadüf öğrenmişler o zaman çok sasirmistim ilk okula gidiyordum hatta anneme benim kalbim de sağda atıyor falan diyordum 😊 başkada bi bilgim yok sağlıkla yaşasın inşallah bebeginiz 😊
Ygzmomss Deletedmom423 Yaa maşallah işte bizde çok tesadüf eseri öğrendik hatta hamile iken o kadar testlere girdim nasıl belli olmadı şaşırdım demekki çok var böyle teşekkür ederim moral oluyor bu bize ☺️
Deletedmom292 Ygzmomss bence çok özel bir bebeğiniz var, herkesten Farklı. Rabbim sıradanlıktan uzak bir kalp hediye etmiş🙏🏻 Çok şükür sağlıklı olsunlar. acınacak yada dışlanacak hiç bir durumu yok 🌹
Ygzmomss Deletedmom292 çok şükür tabikii bu bir hastalık değil ki zaten binlerce kez şükür amin canım bütün bebekler sağlıklı olsun inşallah 💐
Esmataha Ygzmomss staj yaptığım zamanlarda ekg çekceğim bir hasta benim kalbim sağda demişti, ilk ondan duymuştum kendisi orta yaşlarda biriydi, herhangi bi problem olacağını sanmıyorum canım ben.
Ygzmomss Esmataha Yaa öyle mi bir problem olmuyor aslında doktor da öyle dedi sadece belli özellikleri oluyor mu veya kalbinin sağda olduğundan dolayı alınmadığı kurumlar oluyor mu aslında bu tarz şeyleri öğrenmek istemiştim ☺️
Esmataha Ygzmomss sanmıyorum, yani hiç rastlamadım böyle bi kurala 😊 bi tek umarım hiç ihtiyaç duymaz, doktora gittiğinde belirtmesi gerek ekg eko yada monitörizasyon gibi işlemlerin düzgün yapılması için.
Ygzmomss Esmataha aynen öyle canım inşallah ihtiyacı hiç olmaz ama Allah korusun bir trafik kazası bile geçirse ilk müdahale için kolye mi dövme mi ne yaptırmalıyız bilmiyorum..
Eternity Ygzmomss Yavrum allah bebeğini korusun. Büyüyünce yaptırılmalı bence dövme, acil müdahelelerde zaman kaybettirmez.
Esmataha Ygzmomss kartlar oluyor cüzdanda taşınıyor öyle bi şey yaptırabilirsiniz aslında nüfus cüzdanının yanında olduğu sürece ulaşımı kolay oluyor, ama yine de siz bilirsiniz tabi 😊 Rabbim hiç bi zaman ihtiyaç duyurmasın 🌸
Ygzmomss Deletedmom200 kesinlikle öyle canım geçmez dediğimiz bütün günler geçiyor onların bir gülüşü bir koca ordu ile tek başına savaşacak gücü veriyor Rabbim bağışlamış size ❤️