Yasmn07 MarlaSinger bu ürünü araştırdım ama 15 114 TL jel bu kaç ay gidiyor ki? Ve cilt leke giderici diyor yüz E kullanılır mi? Koyu cilt rengi acar diye özellikleri yazıyor 🤔
Yasmm31 Melekliiik Ben kullanmadım, doğumdan sonra 2. Gün elma rendeleyip koydum. 1 ay boyunca bu şekilde yarayı kapattım keşke gösterme imkanım olsa hiçbir şekilde iz kalmadı çok dikkatli bakmadığınız sürece belli olmuyor
Yasmn07 Kocayanakannesi doğum yapmadan önce liarec kullandım ve üç çizgi var sadece göbeği min çevresinde.
Limonlusu Yasmn07 hayır canım geç değil. benim kolumda lisede oluşan büyük bir yanık lekesi vardı o bile kayboldu 😊
MarlaSinger Yasmn07 hayır. Benim 9. Ay oldu düzenli kullanmadım hala devam ediyorum. Mesela 1 hafta hiç kullanmadığım Bile oldu ama iz siliniyor yine de şu an. Siz geç kalmayın başlayın bi an önce
limoncicegi59 Limonlusu yararını gördünüzmü ben iki ay önce doğum yaptım hafif şişkinlik olduğundan dolayı doktorum önerdi
Limonlusu limoncicegi59 düzenli kullanmadığım halde büyük değişim var tabi sürdüm hemen geçecek diye beklememrk lazım zamanla azalacak 😊
Neib MarlaSinger bende doğum yapalı 7.5 ay oldu bepanthol yara izi vermişti doktorum memnun kalmadım şimdi bunu kullansam olur mu geç sayılır mı