Esdoel Melekliiik ben ikisinde de kullanmadım hiçbir şey 2 dogumumda hatta doktor dedi ki anestezi neden sezeryan diye ilk öyle diye baktı yarama hani nerde dikisin dedi oda şaşırmıştı bunda da 4 ay oldu pembelesti iyice
Yasmm31 Melekliiik Ben kullanmadım, doğumdan sonra 2. Gün elma rendeleyip koydum. 1 ay boyunca bu şekilde yarayı kapattım keşke gösterme imkanım olsa hiçbir şekilde iz kalmadı çok dikkatli bakmadığınız sürece belli olmuyor
AyselGk Limonlusu işe yaradı mı ya? Ben 3 aydır( düzensiz 🙄) kullanıyorum. Henüz faydası yok. O kadar da pahalı aldık 🥶
limoncicegi59 Limonlusu yararını gördünüzmü ben iki ay önce doğum yaptım hafif şişkinlik olduğundan dolayı doktorum önerdi
Ssultannn MarlaSinger bana da onu verdi doktorum ama 3 4 kere sürdüm iki ay oldu doğum yapalı sürmeye başlasam etki eder mi acaba 🤔 siz ne kadar kullandınız
Limonlusu Mayisannesi1 2 hafta sonra kullanmaya başladım ama çok düzensiz kullandım. Oldukça beyazladı. Çok hafif Bi çizgi var gibi
Mayisannesi1 @MarlaSinger ameliyattan ne kadar sure sonra kullandiniz banada doktorum bu kremden vermis?
MarlaSinger Mayisannesi1 ben çok düzneli kullanmadım açıkçası hala sürüyorum. Düz bi çizgi kabarık kırmızıydı. Gittikçe beyaza döndü. Yarısı tamamen geçti yarısı kaldı. Hemen 1 hafta sonra yazdı bana 3 ay kullan dedi. Ben 3 ay düzenli kullansam şimdiye kalmazdı hiç iz
MarlaSinger Melekliiik ben memnunum yani küçücük bi tüp 70-80 lira. Zaten çok az sürüyorsunuz 3 günde fark ediyor
Yasmn07 Kocayanakannesi doğum yapmadan önce liarec kullandım ve üç çizgi var sadece göbeği min çevresinde.