Kubra_2019 ilk yaptırdığımda güzeldi ama rötuşta İnan ben de hiç beğenmemiştim. Gözüme aşırı koyu gelmişti. Nasıl böyle gezeceğim diyordum. Ama rötuşun üzerinden bir hafta geçti, baktım renk açılmaya başladı, normale döndü. Şimdi çok severek kullanıyorum. 😊