Kubra_2019 kalıcı oje vs yaptırıyordum önceden, baya da ünlü bi yerdi Bahçeşehir’de. Bir işlemim sırasında birkaç gün önce İpek kirpik taktırmış bir hanım ağlayarak gelmişti, hemen çıkarılsın istedi ve artık nasıl bir işlem yapıldıysa kendi kirpiklerinden de aşırı dökülmüş olduğu belliydi. Arkadaşıyla bağırıp çağırıp gitmişlerdi, kaş ve kirpik düşüncem o saniye bitmişti🤦🏻♀️