Ben tam bir aylıkken yaptırdım. Hastaneye ve ameliyathaneye girmesini istemediğimden özel klinikte yaptırdım. Kliniğe gitmeden bir saat önce uyuşturucu krem sürdürttü evde doktorumuz, uyuşturucu iğneyi bile hissetmesin diye. Zaten botoks iğneleri gibi ufacık incecik bir iğne, hiç canını yakmıyor. Operasyon okurken ben de yanında girdim. Hep konuştum. Ne olduğunu anlamadı bile, aşırı rahat ve kolay geçti. Sanırım 10 dakika kadar sürdü. Sonrası da çok kolaydı. Pansuman bile yapılmadı neredeyse, sadecw ilk gece sürtmwsin diye ufak bi gazlı bez koyuldu. Her bez değişiminde bir krem verdi sürmem için onu sürdüm. Yoğun yapılı bir krem, bir parmak boğumu kadar lütle halinde bırakıyorsunuz pipinin üstüne. Yaymıyormusunuz. O pansuman görevi görüyormuş. İki gün sonra da iyilwşmişti zatwn. Üçüncü gün duşunu yaptırdım. En mantıklı şey, çocuk hiç birley anlamadan ve iyileşme süresi bu kadar kısayken sünneti aradan çıkartmak