Emy Geçiyor tekrar başlıyor bi süre Sonra alışıyorsun tatlım sende 2-3 yaşlarında kendiliğinden geçer diyorlar genelde doktorlar .Bizim Gıda alerjimiz varmıştı ek gıda döneminde anlamadım bitmeyen kızwrıklık akıntı vardı bi ara 4 aylıktı süt ve süt ürünleri testi yapıldı sorun çıkmadı doğru sonuç vermiyor diye duymuştum küçükken yapılınca .Devamlı Bioderma nemlendirici krem ve şampuanı kullanıyorum .Yaralar coşunca fucidin h direk 2 güne geçiyor o kızarıklıklar yaralar çok beterdi bizim birton şey kullandım kesin olan fucidin hepsi kortızonlu zaten .Pahalı kremler aldım firesiyim bi halta yaramıyor Zaten kendiliğinden geçiyor o geçirene kadar felan .Sonra ek gıdada yoğurt sür alerjisi olduğunu öğrendim vermeyi bıraktım kızarıklık yok olmuyor şükür o zamandan bu yana .1 yaşına yakın gideceğim Prof çıkıp test yaptırcam doğru sonuç versin diye .He birde Siirt bıttım sabunu getir al gerçek ama sür 1 dk beklet direk kurutuyor geçiyor gözle görülür hızda 🎉