glerfiliz Emy Ayrıca penye şeyler gşyecek, oda ısısı23-24 dereceokacak kslın giymicek, oamuklu yünlü yelek kazak ne varsa giymicek penye yelek giyecek , atopik dermatit ve egzeması olan bebekler sıcağı sevmezlermiş 👍
glerfiliz Saadet Ayrıca penye şeyler gşyecek, oda ısısı23-24 dereceokacak kslın giymicek, oamuklu yünlü yelek kazak ne varsa giymicek penye yelek giyecek , atopik dermatit ve egzeması olan bebekler sıcağı sevmezlermiş 👍
Emy Sinemnar Amin canım inş biraz hafıfletıyo gibi İnş bizimki de gecer hemen tekrar ettı mu pekı neye dikkat ediyorsunuz
Sinemnar Emy Valla tekrar etmesinin ne zaman olacağı pek belli olmuyor aslında ben kıyafetlerine dikkat etmeye çalışıyorum çok terlememesine ve banyosuna sık sık duş aldırıp nemlendiricin krem sürüyorum bütün vücuduna birde son zamanlarda fark ettim benim oğlumda gözlemlediğim kadarıyla kendi kıyafetlerime kazak falan giymemeye çalışıyorum yüzünü oğlum kucağımda bana çok sürter onun kaşıntısı olduğunda tetiklediğini düşünüyorum
Emy deleted2310 mustela kullanıyorum doğduğundan beri doktor mustela iyi degıstır me dedi canım ama deterjanı degıstır dedi unibabynin mavısını kullanıyordum hacışakir savun tozuna gectım
Arvenceren Saadet bnm kzmn yüzünde vardı bisuru krem kullandm tam geçiyomş gbi olup tekrar başlıyordu 1 hafta önce başka bi doktora gotrdm bi krem yazdı 2 gün kullan dedi kullandm geçti hemen sürekli nemlendr dedi yünlü tüylü şeyler giydirme öpmek falan yasak dedi
Mervclk Emy kızımın yüzünde de var doktor advantan ve linola losyon yazmıştı advantan geçiriyor ama kortizonlu olduğu için kullanmak istemedik bepanthol sensiderm var ondan aldık çok hafifletti bacaklarinda da çok fazla kuruluk var oraya da sürüyorum duzenli kullanımda faydası oldu bize
Emy Mervclk advantan kortizonlu kzım pişik oldugunda kullanmıştık bilmiyordun kortızonlu oldugunu iyi yapan bütün ilaçlar kortızonlu
Mervclk Emy başta ben de bilmiyordum geçiriyordu ama birkaç güne yine çıkıyordu bepanthol baya iyi geldi
Arvenceren Emy bn kafasını öpüyorum dayanamayıp eumovate diye bi krem yazdı çok iyi geldi 2 günde geçirdi 1 ay boyunca neler kullandm da fayda etmedi moralim çok bozuluyodu yüzünü öyle gördükçe geçti şükür