Esrayy Gok-080417 40.haftada doğdu sezaryen oldum sancım falan yoktu doktor vaktin dolmuş alalım dedı niye ki
Gok-080417 Esrayy bende program var canım 3. Gününde atağın Şuan🙈tam tahmin ettiğim gibi merak etme geçicek 2. Ay atağı genelde her bebekde aynı sorunlara yol açıyor bizim 5 gün sürdü umarım seninkide az sürer
Esrayy Deletedmom348 benimki bundan önce cok iyiydi bi kaç gündür böyle gece daha iyi gündüz hiç uyumuyor
Gok-080417 Gok-080417 sende intden bakabilrisin atak haftasına atak haftası hesaplama falan yazarsan çıkar
Esrayy Gok-080417 ayy inşallah 5 gün bile sürmez simdiden cöktüm uyuyamayınca kötü hissediyorum caresızce bakıyorum
minikfare eymenkerem bizimde 41 günlük kendine ait rekoru kırdı bu gece bebeğim 12 saattir uyumadı ağlaya ağlaya sesi kısıldı