Segeson birşey olmaz ınsallah ama bır daha ıcmeyın derım yanı zorda kalınca bende parol alıyorum ama kac tane doktora sorduysam kesınlıkle baska agrı kesıcı almamamı soyledı.gecen gun dişim ınanılmaz agrıyordu ve acıdan agladım gece doktora gıttım sadece parol dedı baska agrı kesıcı yazamam ıcemezsın