Segeson Merhaba güzel anneler, 1 haziranda doğum yaptım. Sezaryen sonrası doktorum majezik yazmış ağrı kesici olarak prospektüsüne bakmadan kullandım:( benim gibi var mı kullanan bebeğime zararı olur mu? Zarar verebilir yazmış prospektüsünde😭
Annekeki Segeson doktorun manyak mi parol disinda verilmiyor benim bildigim🙄risk almayip sagip vermesen mi acaba birkac saat bilemedim😓
TalentedMom Segeson parol dışında verilmiyor diye biliyorum ama vardır heralde doktorun bildiği bilemedim ama sıkma canını Allah korusun stresten sütün kesilebilir büyük risk olacağını sanmıyorum doktorunu ara istersen sorun olur mu diye
Mires Segeson parol ya da minoset dışında ağrı kesici kullanılmaz ama korkma bir kere içtin diye birşey olmaz ben de Bi kere unutup arveles içmiştim sonradan kafama dank etti birşey olmadı çok şükür
MarlaSinger Annekeki ben kırmızı reçeteli ağrı kesici içtim doğum sonrası. Doktorum fazla kullanma demesine rağmen. Ağrım çok şiddetliydi spinal olduğum İçin. Bi kutu bitirdim bi şey olmadı merak etmeyin. Evet Parol dışında önerilmiyor ama ağrınız şiddetliyse benim gibi kırmızı reçeteli ağrı kesici bile içersiniz. Bol su İçin bi şey olmaz
Annekeki Segeson Allah’in izniyle bir sey olmaz sıkma canini istersen bir doktora sor icin rahat etsin🙏🏻
Annekeki TalentedMom yaa doktorlar da yorgunluktan daliyo mudur nedir. Kizimin sut alerjisi var bize de ilac yazmisti 80 lira verip aldik. Onu verdikce alerjisi azdi bir baktim kocaman sut aromasi icerir yaziyo🤦🏻♀️Ben de doktor verdi nasilsa diye hic bakmamistim.
ElmaliTurtamm Mires hamile kalana kadar ağrı kesici olmadan geçmeyen baş karın vs ağrılarım vardı hamile kaldıktan sonra bi kaç defa parol içtim baktım bi etkisi olmuyo kızım 13 aylık dahada ağzıma ağrı kesici koymadım bence psikolojik galba bu ağrı kesiciler
Segeson MarlaSinger Yamur ama ağrın olursa demedi ben de kullandım sezaryan sonrası ağrım vardı. Demekki veriliyormuş diyip iç rahatlatmak istiyorum şu an:(
MarlaSinger Augmentin 1000 mg ve arveles içtim bugün ama emziriyorum. 1000 mg antibiyotik hamileyken bile kullandım bronşit olduğum İçin. Daha zararlı olamaz sizin ki
MarlaSinger Herkes sadece Parol yazmış ama bazen kesmiyor arkadaşlar olmuyor yani. Şu an öyle berbat bi diş ağrısı çekiyorum ki ne majezik ne apranax fayda etmiyor. Bende emziriyorum arveles içtim. Çoğu idrarla atılıyor zaten. Mecbur kalmasa kimse içmez doktorda yazmaz
asocialmom Segeson ben de kullandım sezaryenden sonra hem de günde 2 defa hiçbi şey olmadı doktor bi şey olcak olsa vermez zaten korkmayın
MarlaSinger Segeson dediğim gibi veriliyordur tabi baba voltaren yazmıştı ilk doğumumda doktorum çok şiddetli ağrım yoktu ama biraz daha toparlayayım diye içtim. Suçlu hissetmeyin kendinizi ilacı yazan kadın doğum doktoru sonuçta
Esilamm1 Segeson canım korkma hiç bişe olmuyor sezeryandan sonra banada verdi doktor günde Bi defa agrın fazla olursa iç dedi ve 1 kutu bitirdim bişey de olmadı zaten sakıncalı olsa doktorun vermez sıkıntı etme
Arasannesi Segeson emzırırken sadece ve sadece parol kullanılır nasıl bır doktormuş ki o ılacı yazmıs gıdıp soyleseydınız bu hataya nasıl düşmüş
Segeson Arasannesi inan hiç bilmiyorum canım yazmışsa vardır bir bildiği diyip kullandım bugünde prospektüsü okuyunca kötü oldum:(
Brkymnkrm Segeson benim doktorum da mazejik yazmıştı ben de cumartesi evde parol kalmamıştı mecburen içtim ve emZirdim korkma cnm bişey olmaz Allahın izniyle😊
Arasannesi Segeson birşey olmaz ınsallah ama bır daha ıcmeyın derım yanı zorda kalınca bende parol alıyorum ama kac tane doktora sorduysam kesınlıkle baska agrı kesıcı almamamı soyledı.gecen gun dişim ınanılmaz agrıyordu ve acıdan agladım gece doktora gıttım sadece parol dedı baska agrı kesıcı yazamam ıcemezsın