Sulegorkem Egemcanim diyet yaptım düzeldikten sonrada 6 ay kadar çok dikkat ettim sonra normal hayatıma döndüm
Ilaydaysee Eymenim19 bende de gebeyken gebelik şekeri vardı. Ben doğumdan sonra kalır mı diye korkarken tam aksi oldu. Şimdi de hipoglisemi var yani düşük şeker 🤷♀️ diyetle kontrol ediyoruz doktoruma kalıtsal aşmadan inşallah hallolcak.
Ilaydaysee Egemcanim diyetine devam et Bi süre canım doktoruna da mutlaka git. En azından izleyeceğin yolu sana söyler.