Mustafa_Cinar Eymenim19 benimde vardı ama şimdi devam ediyor mu bilmiyorum doğum dan 1 hafta önce baktırdığımda kalmamıştı diyet uyguladık hamileyken
Usakliomer Eymenim19 😄😄 şaka şaka benim vardi son güne kadar da yuksekti bu yuzden 38+5 te sezaryen dogum oldu. Dogumdan sonra normale döndü ama hep risk altindayiz artik bi kere kokusu sindi üstümüze
Sulegorkem Sulegorkem benim kalmadı düzeldi kızım 7 aylık oldu ve her ay kan testi yaptırdım bir sıkıntım kalmadı çok şükür
Eymenim19 Mustafa_Cinar bende hamileyken diyet uyguladım doğumdan sonra bıraktım diyeti ama hâlâ arada şekerli şeyler yiyince yükseliyor şekerim evde ölçüyorum :(
Eymenim19 Sulegorkem doğumdan sonraki ilk 6 ay devam ediyor sonra düşüyor dedi bazıları ama bilmiyorum kalıcı olmasından çok korkuyorum
Sulegorkem Eymenim19 benim 2 ayda normale dönmüştü ama tabiki hala diyetime kısmı olarak uymaya çalılıyorum
busratarkan Benim hamilelik şekeri vardı diyet verdi doktor uygulamadım 😂😂ama ekmeği pilavı makarnayı sekeri falan kestim cok sükür sağlıkla kucağımda
Egemcanim Sulegorkem teşekkür ederim genelde doğumdan hemen sonra geçiyor diyorlar korktum o yüzden geçmedi diye stres yaptm baya bende peki o 4 ay hep diyet mi yaptiniz ve sonrasinda yaptinzmi diyet
Sulegorkem Egemcanim diyet yaptım düzeldikten sonrada 6 ay kadar çok dikkat ettim sonra normal hayatıma döndüm