Zehra_Ens Ben hep içiyorum Türk kahvesi ama nescafe değil. Bazen 2 fincan içiyorum bi sorun da yaşamadım 10 aylık bebeklerim. Daha küçük oldukları dönemde 2 günde 1 içiyodum yine sorun yaşamadım