Smgsydn Geçen yazmıştım uykusuzluktan mahvoldum diye. Destekleriniz ve yorumlarınız için teşekkür ederim. Gündüzleri bebek uyurken uyuyayım diyorum uykuya dalamıyorum. Gecede uyuyamıyorum bebekten dolayı. Gündüzde nadir daldığı zamanlar… Emziren anne olarak kahve içiyor musunuz?
C2205 Smgsydn 17 gunluk bebehim var gunde 1 turk kahvesi 1 de nescafe iciyorum genelde bi zararini gormedim ama azaltsam iyi olcak heralde 😊
Hosgeldiannelik Smgsydn kafeinsiz içiyorum her gün. Kafeinli de bir etki yapmadı ama psikolojik olarak her huysuzluğunu kahveye bağladım 😊
Ozlemooo C2205 bende günde bir sabah hemde aç karna 3 ü 1 arada iciyorum öğlende bir misafirliğe gidersem türk kahvesi hemde 2 küp şekerli içiyorum yani ama benim kızım 46 günlük gündüzleri meme dışında asla uyumuyor
C2205 Ozlemooo bizim her emdikten sonra 2 2bucuk saat uykusu oluyor gece gunduz. Kahvenin uykusuzluk yaptığını gormedim henuz hatta kahvenin sute geçtiğini uykusuzluk yaptigini bile simdi ogrendim 😊 memede uyumasi bence aliskanliktan benimkide memede uyuyakaliyor hemen yatiriyorum biraz uyaniyo gibi oluyor ama mudahale etmeyince geri uyuyor buyudukce degisir mi bilemem 😊
defnesmomm Smgsydn uyumakta zorlanıyorsanız, anason ve rezene karışımı içebilirsiniz, hem size hem bebeğe uyku yapar, bebeğiniz gazı da rahat çıkarır. Hem de süt yapıcı etkisi var bildiğiniz üzere. 🌼
C2205 sedalala ben de o sekilde emzireyim diyorum da uzerine gelir nefessiz kalir diye korkuyorum siz nasil yapiyosunuz
sedalala C2205 ben yan dönüp bebemi de mememe doğru döndürüyorum, ikinci aydan beri öyle uyuyoruz şu an 10 aylık. Yatarak emzirme diye bir araştırın. Rahat gelen pozisyonu bulursunuz illa ki
Deletedmom310 Smgsydn binkac sefer içtim ama uykularını etkiledi biraz o yuzden içmiyorum.ama.kimi bebegimde hiç etkilemiyor yani bebeğinin durumuna bağlı test et.ona göre içersin yada icmezsin
C2205 Ozlemooo ilk zamanlar hala anne karninda hissettigi icin ten tene temas kurmak istiyolarmis cok normal duzelir zamanla insallah 😊
Edaliiii Ayy kahve içtiğim gün gece bana zehir 🤦🏻♀️ ne uyuyor ne susuyor 3 kez denedim 3unun geceside rezil geçti içmiyorum artık 😊