Bizde 2 ay 22 günlüğüz, ellerini emiyor, çıkardığım değişik seslere gülüyo tepkiler veriyo, babasını ve beni çok rahat ayırt ediyo artık, gaz problemi de bazen çok sıkıştırıyo genel olarak rahatız ama bazen huysuzlanıyo son bir hafta on gündür kakasını yapmıyo eskisi gibi günde bir kere bazen hiç yapmıyo, gündüz uykularıda bir saat falan çok uzun uyumuyo gece 11 de uykuya geçiyo iki kere kalkıyo gece, gülücekler oyun halısında vakit geçirmeler falan bizde durumlar böyle 😍