Ebruuuuuu yenidoğanda siz ne giyiyorsanız 1 kat fazlasını giymeli bebek. Daha sonra siz ne giyiyorsanız aynı şekilde giydirmelisiniz. Bana hala söylüyorlar çorap giydir çocuğa diye ama doktorum da evin sıcaksa çorap morap giydirmiceksin demişti o yüzden giydirmiyorum😂 küçükse tabi giysirebilirsiniz ama üzerini çok kalın giydirmeyin çok bunalır