Sdatrk ayni alıntıyı bnde yaşadım yemeği bile ayakta yiyordum hastanede birşey vermedi ama ben teramisin krem ve batikon aldm ecz.den hergun pansuman yaptm temiz tuttum 2 güne bi ılık suya batikon döküp oturudm 15 dk en az inan cok faydası oldu denemelisin