47 gün oldu benim hala fena canim yanıyor gözünüzü korkutmak istemem size tavsiye olsun diye kendi hatalarımı yazıcam dogumdan cikinca bile yatmadim 6 saat oyle oturdum odada yatakta düşünemedim ilk 4 5 gün hep ayaktaydim hiç dinlenmedim yatip oturmadim dayanilmaz agrilarim oldu abartmıyorum inanın ki kimse benim kadar aptal olamaz hic kalkmadan uzanıp dinlenenler olmus oyle olman lazimdi dediler cok zor iyileşti hatta iyilesemedi bile hala canim cok yaniyor siz mümkün oldugu kadar ustune oturmamaya çalışın benim yaptigim hataya dusmeyin