ybk2019 1ogretmenanne keşke 300 deseler hemen yaptırırım, saçlarım uzun ve gür 800 den aşağı yapmıyorlar 🙄
Sariiannee 1ogretmenanne Ben kızıldan sarıya döndüm 200 TL 🌿10 saat uğraştık ama ne yanma oldu ne kopma..Saçlarım çok sağlıklı hala ..🌸Yani siz yine de dikkat edin
Kbrbydk 1ogretmenanne bende boya yok siyah saçım ama bir iki ton açmak istiyorum acaba denesem nasıl olur?
giz 1ogretmenanne çok hoş bi renk bulmuşsunuz. Ama net kahve kızıl istiyorsanız şok da bir boya var oda aklınızda olsun bende süper tuttu o renk. 4.6 mı neydi yanlış hatırlamıyorsam zaten kahve kızıl geçiyor.
1ogretmenanne giz dikkatte alacağım bunu yarın boyamayi düşünüyorum dinlenmesi için , teşekkür ederim 😊
Z-uma 1ogretmenanne valla iyi cesaret ben olsam yapamazdım 500 dese yine verirdim çok parammı var dersen yok ama cesaret işi 😂
1ogretmenanne Z-uma daha öncede yeşil kırmızı denemiş olduğum için baya cesaretliyim yanarsa keserim dedim 😄